خدایا
رویایی
دل می رود زدستم صاحبدلان خدارا ..درداکه رازپنهان خواهدشد آشکارا
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 21:15 :: نويسنده : Ehsanta

 خدایا من دلم قرصه

کسی غیر از تو با من نیست

خیالت از زمین راحت

که حتی روز روشن نیست

کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته

یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته

فراموشم شده گاهی که این پایین چه ها کردم 

که روزی باید از اینجا بازم پیش تو برگردم

خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن 

شنیدم گرم آغوشت اگه میشه منم جا کن...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 97535
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1